2008-04-05

Börja om från början

Eftersom jag bytt domän där jag lägger upp min blogg så försvann ju också min besöksräknare. Så därför är det så få besökare registrerade här, fast min blogg varit igång sedan -05.

Inte bara den som försvann, utan även möjligheten att kunna se varifrån besökarna kom, hur dom hittade min blogg osv. Men finns säkert nån tjänst för detta, bara jag som inte hittat det ännu. Var rätt roligt ibland hur ens blogg kom med i deras sökord ??!! :)

Inte bara irl det är lite rörigt vid en flytt, även på nätet är det det. Logga in, ändra sin url, kopiera ny kod och stoppa in här plus regga sig på en massa nya blogg-ställen där man kan visa att ens blogg finns och att det lättare är att hitta den. Så det fritidsnöjet håller jag på med nu, kul njäe, det kan jag väl inte påstå, men nödvändigt och ett leende hamnade på mina läppar i alla fall när jag kom på hur man gjorde här på blogspot med just koderna som inte alls var detsamma gämfört med det andra domänet.

Tänk vad lättroad man är ;)

1 kommentar:

bless sa...

Så bra att det löste sig med koderna! Pastan var god, men jag har varit utmattad i helgen och somnade ifrån hela alltihopat mitt på dagen igår, så nu måste jag jobba igen så att allt är ordnat inför veckan. Men vi kan gärna höras av igen på tele senare i veckan. Kram.